نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2568
-
الف
+

«تام و جری» در فلم جدید با هم متحد می‌شوند

تام و جری قرار است بعد از سال ها جنگیدن با هم دوست شوند و داستان جالبی را رقم بزنند.

به گزارش آی فیلم 2، درحالی که به تازگی تریلری از فلم انیمیشن جدید «تام و جری» در فضای مجازی منتشر شده است، گویا دو شخصیت اصلی این کارتون قدیمی قرار است بعد از سال ها جنگ با هم دوست شوند و داستان جالبی را رقم بزنند.

در این فلم انیمیشن شخصیت‌ها به سبک‌های مشابه تلویزیونی و قدیمیِ اصلی متحرک شده‌اند و بازیگران به صورت زنده و در قالب لایو اکشن بازی می‌کنند. 

«کلویی گریس مورتس» در این کارتون به عنوان برنامه‌ریز محفل عروسی که در یک هوتل استخدام شده است، بازی می‌کند که با مزاحمت‌های جری روبرو می‌شود و می‌خواهد او را از محل کارش بیرون کند.

در این فلم دعواهای قدیمی تام و جری دوباره شروع می شود چرا که قرار است تام برای بیرون کردن جری به خدمت گرفته شود.

در ادامه فلم، این دو دشمن قدیمی به زودی باید یاد بگیرند که با شخصیت مورتس همکاری کنند تا آنجا که متوجه می‌ شوند یک شخص در هوتل علیه هر سه نفر آن ها کار می‌کند. گویا این موش و گربه قرار است بعد از 80 سال جنگ، با هم همکاری کنند. 

این آخرین فلم بلند از کارتون «تام و جری» است که کوتاه‌ترین آن به سال 1940 بازمی‌گردد. تا به حال 164 کارتون کوتاه، سریال‌های متعدد تلویزیونی و فلم ‌های گوناگونی درباره تام و جری ساخته شده است.

«راب دِلانی»، «کالین جوست» و «کِن جئونگ» از بازیگران فلم انیمیشن «تام و جری» هستند. این انیمیشن به کارگردانی «تیم استوری» و تهیه‌کنندگی «کریس دفاریا» ساخته شده است. 

فلم انیمیشن «تام و جری» در تابستان 2021 در سینماهای جهان اکران خواهد شد.

م ح

نظر شما
ارسال نظر